Hvad kan du få hjælp til?
Du kan få hjælp til de fleste digitale selvbetjeningsløsninger ved kommunerne og andre offentlige myndigheder.
Det kan fx være:
-
Digital post
-
NemID/MitID
-
Flytning
-
Bestilling af sundhedskort
-
Digital pladsanvisning
-
Valg af læge
-
Udvalgte områder indenfor SKAT
Bemærk, du kan ikke få svar på konkrete spørgsmål til din sag.
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling eller svare på konkrete spørgsmål.
Hvornår kan du få hjælp?
Se åbningstider og telefonnummer under "Kontakt" nederst.
Hvad skal du bruge, når du ringer?
Når du ringer, skal du have dit MitID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med MitID.
Koster det ekstra at ringe til den Digitale Hotline?
Du betaler kun din almindelige telefontakst, når du ringer til Den Digitale Hotline.