Hjælp til selvbetjening

Du kan få hjælp til de fleste digitale selvbetjeningsløsninger ved kommunerne og andre offentlige myndigheder. 
Det kan fx være: 

  • Digital post
  • MitID
  • Flytning
  • Bestilling af sundhedskort
  • Digital pladsanvisning
  • Valg af læge
  • Udvalgte områder indenfor SKAT

 

Bemærk, du kan ikke få svar på konkrete spørgsmål til din sag. 
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling eller svare på konkrete spørgsmål.​

Se åbningstider og telefonnummer under "Kontakt" nederst.

Når du ringer, skal du have dit MitID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med MitID.

Du betaler kun din almindelige telefontakst, når du ringer til Den Digitale Hotline.

Kontakt

Den Digitale Hotline

Åbningstid
Mandag til torsdag kl. 8.00 - 20.00
Fredag kl. 8.00 - 16.00
Søndag kl. 16.00 - 20.00

Abonnér på ændringer på denne side

Tak for din tilmelding.

Du vil nu modtage en email med et link til at bekræfte din tilmelding. Herefter abonnerer du på denne side og vil modtage en e-mail hvis der sker ændringer i indholdet.

* E-mailen du indtastede, abonnerer allerede på denne side.

* Der skete en fejl og du blev ikke oprettet. Prøv igen senere.