Du har mulighed for at læse mere om, hvordan kommunen behandler personlige oplysninger og dine rettigheder og pligter Når du har afsendt skemaet, skal du modtage en kvittering på den angivne mailadresse. Modtager du ikke kvitteringen inden for få minutter, kan du prøve igen eller kontakte webredaktionen. Hvis du ikke kan udfylde skemaet, kan du skrive en mail til børnekultur konsulent Kirsten Hald Jensen og modtage et Word-skema retur. Ansøgers oplysninger Ansøgers navn * (husk angivelse af kontaktperson, hvis I er en institution) Kontakt oplysninger - telefonnr. * Email * Email på kontaktpersonen Ansøgers adresse - vej * Ansøgers adresse - by * Om projektet Projektets titel * Projektets formål * Mere om projektet * Forklar uddybende om projektet (forløbet, aktiviteten) Hvilken aldersgruppe henvender projektet sig til? * Hvor mange børn er det tiltænkt at der skal deltage i projektet? * Samarbejdspartnere (minimum tre børnekulturelle aktører) * Børnekulturelle aktører kan være et museum, bibliotek, et teater eller lign. Det kan også være jer selv, hvis I fx er en børnehave. Børnekulturel aktør 1 * Børnekulturel aktør 2 * Børnekulturel aktør 3 * Hvor skal projektet gennemføres? * Hvornår skal projektet gennemføres? * (Uger / datoer) Hvilken forskel vil bevillingen fra Børnekulturpuljen gøre i forhold til aktiviteten? * Budget Forventede udgifter til projektet * (Samlet beløb) Udspecificer udgifterne * Eksempel: Honorar 2500 kr osv. Forventede indtægter fra projektet * (Samlet beløb) Udspecificer indtægterne * Eksempel: Billetsalg = 1000kr, osv. Hvilket beløb ønsker I at ansøge puljen om * Har I ansøgt om medfinansiering andre steder? * Ja Nej Ved ikke Hvor meget har I søgt om fra anden side? Har I fået ansøgningen imødekommet? Ja Nej, den blev afvist Nej, vi har ikke fået svar Egenfinansiering Fx. økonomisk, arbejdskraft, materialer o.lign.) Udfyld ikke dette felt, da det bruges til at blokere for bot-genereret trafik.